Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 6 July 2011

Boys

Birthday cakes for boys can really be anything, but this time it really show's that it is for boys.
Å lage kaker for gutter trenger ikke nødvendigvis å være så krevende, for de kan også ha det meste. Men denne gangen vises det at dette er gutter.
Sam whith his firebrigade (not really sure what his name is in English).
Royce følger opp med barnetv figurer, og har denne gangen valgt Brannmann Sam.
I fjor hadde han postman Pat, så hva blir det neste ?


Shawn got the never ending Spiderman..... Cool for boys at any age :o)
Og Shawn fikk den tidløse Spiderman. En figur som er aktuell for både stor og liten.


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)